Do našeho malého týmu hledáme vyzrálého, spolehlivého a pozitivně naladěného člověka.
Referent/ka obchodu a nákupu vytváří podporu obchodní manažerce, obrací se na něho/ni kolegové, klienti i dodavatelé.
Je tedy nezbytné, aby měl/a profesionální a reprezentativní vystupování, zvládal/a řešit více požadavků najednou a uměl/a si správně určovat priority.
Náplň práce
- Zajištění administrativní podpory úseku obchodu a nákupu
- Průběžná rešerše trhu potencionálních zákazníků
- Zajištění autodopravy pro příchozí a odchozí zakázky
- Zajištění dílčích marketingových aktivit ve spolupráci s manažerem obchodu
- Marketingová úprava firemních portálů Linkedin, Facebook a webových stránek společnosti
- Objednávání, příjem a evidence služeb, zboží a materiálu, vedení skladového hospodářství
- Vystavování faktur, řešení reklamací
Bez čeho se na pozici neobejdete:
- Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Pokročilá znalost NJ – telefonická a písemná komunikace se zahraničními klienty na denní bázi, pokročilá znalost AJ vítána
- Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky podmínkou
- Aktivní znalost MS Office
- Komunikační a organizační dovednosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí prosperující společnosti a stabilní dlouhodobé zaměstnání
- Příjemné pracovní prostředí
- Pružná pracovní doba
- Teambuildingy
- Dovolená 5 týdnů
- Příspěvek na stravování
- Pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost přechodu na neurčito