Do našeho malého týmu hledáme vyzrálého, spolehlivého a pozitivně naladěného člověka.
Referent/ka obchodu a nákupu vytváří podporu obchodní manažerce, obrací se na něho/ni kolegové, klienti i dodavatelé.
Je tedy nezbytné, aby měl/a profesionální a reprezentativní vystupování, zvládal/a řešit více požadavků najednou a uměl/a si správně určovat priority.

Náplň práce

  • Zajištění administrativní podpory úseku obchodu a nákupu
  • Průběžná rešerše trhu potencionálních zákazníků
  • Zajištění autodopravy pro příchozí a odchozí zakázky
  • Zajištění dílčích marketingových aktivit ve spolupráci s manažerem obchodu
  • Marketingová úprava firemních portálů Linkedin, Facebook a webových stránek společnosti
  • Objednávání, příjem a evidence služeb, zboží a materiálu, vedení skladového hospodářství
  • Vystavování faktur, řešení reklamací

Bez čeho se na pozici neobejdete:

  • Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Pokročilá znalost NJ – telefonická a písemná komunikace se zahraničními klienty na denní bázi, pokročilá znalost AJ vítána
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky podmínkou
  • Aktivní znalost MS Office
  • Komunikační a organizační dovednosti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí prosperující společnosti a stabilní dlouhodobé zaměstnání
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Pružná pracovní doba
  • Teambuildingy
  • Dovolená 5 týdnů
  • Příspěvek na stravování
  • Pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost přechodu na neurčito

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *